ارضاء

  تو این دنیای مسخره ی زیبا چرا هیچی من و ارضاء نمی کنه ؟

   خود درگیری دارم ...چرا همه اینقدر دنبال پول لق لق می زنن ولی من این قدر بی خیالم ؟

   وقت گرفتم برم پیش روانپزشک....این همه آرامش طبیعی نیست ...شاید هم

   هست ..آینده نگریم صفره ...

   یه چیزی یه جایی کمه...یا زیاده ..نمی دونم .

   همش فکر می کنم تو این مملکت همه رو آب خونه ساختن...یهو فردا پا می شن می بینن   

   خودشون و خونه اشون و آب برده...

   بدیش اینه که یه ذره هم به ابن مسئله شک ندارم.

   اون چسبی که ما رو به هم چسبونده بود تا یه ملت باشیم کاملا از بین رفته....پیوندهای 

   اخلاقی...فرهنگی..اعتقادی...

   روزی هزار بار این جمله تو کله ام چرخ می خوره :

   قومی که خانه بر آب ساخته اند....

                                              پیچ پیچک..

   پیچ پیچک ستاره ها   صورتک های فلکی

   هی به دلم  چنگ میزنه   دلخوشی های الکی

   پچ پچ های عاشقونه   گول زنک بچه گونه

   سر در گمی تو کار دل   سر گیجه های شبونه

   دایره های سرخ تب   خواب های زشت لعنتی

   نو میشن و کهنه می شن   عاشقی های ساعتی

   هی دلم و خوش می کنم  به این همه دل خوش کنک

   خواب مونده ساعت دلم   رو تیک تیک یه عقربک .. ... . . .

 

                                                        با تشکر از شما                                                   

                                                                                      اشکان رحیمی

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:25 ق.ظ http://www.mi118.com/Register.aspx?Ref=18220

با دادن شماره حساب خودتون به این سایت احمق5000تومن بگیرید

مریم یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:18 ب.ظ

سلام ستاره ی سهیل. این همه آرامش طبیعی نیست؟ چه می دونی؟ شایدم باشه. شاید اصلش اینه. شاید ..

نرگس سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:10 ق.ظ http://azrooyesadegi.blogsky.com

:))) اشکان... وقتی اومدی اینجا بنویسی تصورت میکنم عین این پیرمردها که وارد خونه قدیمی میشن با ملافه های سفید و گرد و غبار...یه انگشت کشیدی روی آینه و احتمالا چشم راست ات و نوک بینی ات رو دیدی..بعد یه ملافه رو کشیدی و از گرد و خاک سرفه ات گرفته اساسی... بعد دیدی حال و حوصله تمیز کردن نداری.. نشستی اینا رو نوشتی... بیا یه کم از این ارامش ات رو بده به من... منم یه کم قمپز میدم بهت...معامله خوبیه نه؟؟ شرط میبندم اگه معامله اش کنی برنده منم :دی

سارا چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:42 ب.ظ

می گم این کامنت اولی پست رو خونده که اومده پیشنهاد 5000 تومن رو به تو می ده؟؟؟ ای خدا چرا سیب سرخ دست آدم کوره! چرا هیچ کس به من 5000 تومن نمی ده!

اینهمه آرامش هم طبیعی نیست هر چند که نمی دونم چی طبیعیه ولی چنین حالتی رو تقریبن بهش می گن «برک داون» (چشمک)

خوش باشی (بازم چشمک)

شیدا پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:20 ب.ظ http://javabet.persianblog.ir

سلام اون آهنگ شیدا رو هنوز کسی نخونده ؟

sherry چهارشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:30 ق.ظ http://www.barsavoush1977.persianblog.ir/

معلوم است که هنوز عاقل موندی که دچار وضعیتی نشدی تا به فکر آینده نگری و نگرانی باشی. راجع به از بین رفتن همبستگی ها در ایران کاملا درست میگی و چه بد که حقیقت این است!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد