انتقام


     (..ای بابا ما رو چه به زیر یه خم و خاک و کمر شکستن !....شما به بزرگواری خودتون اون حس آنی رو ندید کنید!)     

             انتقام


ترانه منتظر نمون    اون دیگه رفته که بیاد
گریه رو از سر می گیرم       یادم می یاد خاطره هات....

شبیه تو مثل خودت    تو کوچه ها کسی نبود
لعنت به این کوچه سرد   تو رو از این خونه ربود
                                   لغنت به این کوچه سرد :

تو که نباشی آینه  تو چشم کی نگاه کنه
به عشق کی به دست کی    شمعدونی غنچه وا کنه
تو این شبا صدای من   بی تو به جایی نرسید
ستاره گم شده امو   آی اسمونا پس بدید.....

این منم به اتقام رفتنت     بی تو این خونه رو آتیش می زنم 
نامه هاتو پاره پاره میکنم      آینه و شمعدونی ها رو می شکنم :
 

تو که نباشی آینه  تو چشم کی نگاه کنه
به عشق کی به دست کی    شمعدونی غنچه وا کنه
تو این شبا صدای من   بی تو به جایی نرسید
ستاره گم شده امو   آی اسمونا پس بدید.....


تو این شبا صدای من   بی تو به جایی نرسید
ستاره گم شده امو   آی اسمونا پس بدید.....


                                                                      با تشکر از شما
نظرات 8 + ارسال نظر
قلندر یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:56 ق.ظ http://atb.blogsky.com

سلام اقا اشکان.

وبلاگ زیبایی داری به ما هم سر بزن.

بای عزیز.

با تشکر از شما!!!

سارا یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:55 ب.ظ

اجازه آقا ! ما اینو شنیدیم آقا...! خیلی قشنگ بید ! D:
اجازه آقا ! به خودتون سلام برسونین بفرمائید کلا کارتون خیلی درسته! حالا کاری به جزئیات نداریم !
اجازه آقا !...
شاد باشید !
امممممممم... اجازه !

گلی یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:43 ب.ظ http://golbanoo.blogfa.com

سلام...عادت می کنم اینو می دونم اما خوب اولش سخته نه؟.....بعدش هم این شعرا مال خودته؟؟؟جوابمو بده که بعد نظرمو راجع بهش بهت بگم

مریم یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:41 ب.ظ http://meslemaryam.blogfa.com

سلام گلی خانوم! مثل اینکه آقا اشکان ما رو نشناختین هنوز! این آقا اشکان کارش از اون چیزی که فکر کنی هم درست تره. وقت کردی برو سایت بی بی سی! مصاحبه ی هومن و کامران رو که خوندی یه جا می رسی به اسمش :) این که یه چشمه ی کوچیکشه حالا کجاشو دیدی. ترانه هاش همتا نداره. والسلام.... :)
.........................................
ببخشید من خودمو قاطی کردم ها... شرمنده ولی باید می گفتم. خودت که نمی گی!
سارا اینو از کجا شنیده؟ من می خوام.... منم بازی.... خیلی دوستش داشتم مخصوصا همین دو بیت آخرشو که بزرگ نوشتی.واااااییییییی....

ساینا یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 07:16 ب.ظ http://tamrhendi2.myblog.ir

تو هم موافقی هیچ کس نمیتونه جای عشقه اولو بگیره؟؟؟
اینجا فکر کنم تغییر کرده آره؟قبلآ یه شکله دیگه بودا

نرگس یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:46 ب.ظ

دیگه ازاین حسهای آنی بهت دست نده ها!!! میبینم که مریم بدجوری هواتو داره...گلی جون راست میگه این شعرا مال خود خود خودشه...تازه این صبحونه امونه شام و نهار مونده... اگه بدونی چیا که نمیگه..
ببخشید این چه جور انتقام گرفتنه؟؟؟ کاش همه اینجوری انتقام بگیرن دی:))

گلی دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:32 ب.ظ

می گم پس مال خودته...راستشو بخوای سبکشو دوست ندارم اما هر چی باشه یه هنره تبریک می گم...

مریم شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:22 ق.ظ

می گم هر چی فکر می کنم نمی توم درک کنم چرا اسمشو گذاشتی انتقام. خب به نظرم لطیف تر از اینه. (اگه نمی پرسیدم سارس می گرفتم! شما ببخشید بابت فوضولی کامنت بالایی و این یکی...)
اون ماموریت فیلمها هم در دست انجامه ها. یه وقت فکر نکنی یادم رفته :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد