جاده ...


                                                 جاده . . . .

        هرچی شیرینه سفر                          
                                              ولی تلخه طعم غربت

                                                        اون مسافری که رفت و 
                                            
                                                                 برنگشت   من غریبـم.....
        من که دل کندنم از من
                                                 
                                                 هرچی کردم ساده باشه
                                                              
                                                             نتونستم نتونستم
                                                              
                                                                  از خودم دل نبریدم
        هرچی می پیچه نگاهم     

                                                   ته جاده پی چیزی . . . .
                                
                                                             غیر اونکه جا گذاشتم  

                                                                       جز خودم چیزی ندیدم
        راه من یک طرفه بود  
                                     
                                                   اولش تو ..آخرش تو....
                                                      
                                                              غربتو تنها گذاشتم

                                                                       رفتم و به تو رسیدم !!

       کاشکی این رفتن و رفتن
                                                  سفر آخری باشه

                                                       بعد برگشتنم این بار

                                                                  دل به جاده ای نمی دم .
 



                                                                  با تشکر از شما    
نظرات 5 + ارسال نظر
غزل یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:18 ق.ظ http://ghazalnaame.persianblog.com

فوق العاده بود...گاهی وقتا فکر می کنم معشوقی در کار نیست و فقط عشق هست که یکه تازه...آخه وقتی معشوقی باشه باید همه ی وجودت رو بریزی تو کالبد اون و اون شاید لایق این وجود نباشه...باور کن میشه عاشق بود اما معشوقی نداشت...مثل من...من تنها که عاشق آفریده شدم.

[ بدون نام ] یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:04 ب.ظ

اشکان جان :
سلام
جواب من رو یادتون رفته بدید.
منتظرم در رابطه با اون ۲ تا ترانه.
شهرام

سارا یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:12 ب.ظ

قشنگ... مثل همیشه :)

[ بدون نام ] یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:54 ب.ظ http://cobra3.blogsky.com

این یکی قشنگ نبود ...

پرهام چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:19 ق.ظ

تمام نوشتههاتونو خوندم
حض کردم.من مشتری دایم اینجام از حالا به بعد.

زود به زود اپ کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد