همزبون !!!

  وقتی حرفای تو تلخه    سخته حتی دیگه مردن
   طاقت گریه نداره   شب بی حوصله من

  سخته موندن و  شکستن    ولی چاره ای ندارم
   که غریبه با بریدن    دل حیرون شده من

  گرچه با زخم زبونی    که تو می زنی به جونم 
   باورش سخته ولی باز     تو رو همزبون می دونم !!!

  آخه دلتنگی حرفات   می دونم همش بهوونه است
   د لخوری های تو و من       دلخوشی های زمونه است

   به چشام هنوز همونی    اون که از خدا می خواسم 
   گرچه با تلخی حرفات    طعم عشق رو می شناسم............

..اگه دروغ نگفته باشم .... به ازای هر خطی که اینجا نوشتم : صدها خط از وبلاگهای دیگه رو خوندم و می خونم....مثلا وقتی بلاگ اسکای رو باز میکنم ...حتما هر پانزده بلاگ به روز شده رو باز میکنم و میخونم.....و برای تمام اونایی که مطلبشون چیز قابل توجهی داره ....در قسمت نظر دهی پیام میذارم و حتی آرشیوخیلی از وبلاگها روکامل میخونم. 

...اما ؟؟!
در مقابل میبینم فقط ده درصد اونایی که به دیدارشون رفتم( وبلاگششون رو خوندم و براشون کامنت گذاشتم)برای بازدید  اومدن و از اون ده درصد هم شاید فقط دو درصدشون 
کامنت گذاشتن.

...البته من همیشه ترجیح میدم که شنونده باشم تا گوینده...وبیشتر از طریق ترانه هایی که گاه گاه مینویسم و اجرا میشه...حرفامو میزنم....ولی میخوام یه نتیجه دیگه بگیرم و اون اینکه بیشتر ما بلاگرها تمایل شدیدی به نوشتن و نیاز شدیدتری به خوانده شدن و مورد توجه قرار گرفتن داریم(که البته هیچ اشکالی هم نداره)...اما مشکل اونجایی پیدا میشه که ما کمتر میل به خواندن و توجه به نوشته های دیگران داریم!
....بزرگترین نویسنده های دنیا بیشترین وقت و ساعات عمرشون  . . . به مطالعه و خواندن اثار دیگران و تهییه خوراک فکری برای مغز خودشون گذشته...نه به نوشتن !

....شاید به  دلیل همین توجه زیاد بلاگرها به خودشون و تمایل  اندک بلاگرها به خواندن نوشته های دیگران باشه که در عالم وب نوشت به کمتر وبلاگی بر می خوریم که واقعا بشه جدی گرفتش و نویسنده اون بطور دقیق و آگاهانه بدونه که داره چی مینویسه وبرای کی مینویسه و به کجا می ره ....و در مقابل با انبوه وبلاگ های بی هویتی روبرو هستیم که در بهترین حالت از حد یادداشت های  روزمرگی با شرح جزییات تکراری و خسته کننده فراتر نمی روند و .......
....و البته خود این حقیر هم از این قاعده مستثنی نیستم.

............ازتون تقاضا میکنم ...هر ادرسی از وبلاگ های خوب و درخور تامل دارید....در قسمت نظرات اون رو ذ کر کنید و ما رو هم به فیض برسونید.   


                                                                       با تشکر از شما
نظرات 9 + ارسال نظر
عسل دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:56 ب.ظ http://ssevenn.blogsky.com


می خواهم برای یکی بنویسم اما....
برای چه کسی برای آنکه...
چه دلیلی دارد برای تو بگوییم...
برای یار سالها گفتم ولی افسوس...

ممنون که سر زدی . بازم بیا به کلبه ی ما به امید موفقیت روز افزونتان سبز باشید .

مازیار سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:27 ق.ظ http://future2010.blogsky.com

سلام...
چیز مهمی نیست اگر بهت سر نمی زنن یا میان و کامنت نمیذارن
همیشه کنتور وبلاگم ۲۰ تا ۲۰ تا بالا میره اما فقط یه دونه کامنت اضافه میشه
سعی کن واسه دل خودت بنویسی
هرکسی از ظن خود شد یار من
از درون من نجست اسرار من
(حضرت عشق مولانا)
یه کلبه آبی دارم کوچولوهه اما درش واسه دوستان همیشه بازه
پیش من بیا
موفق باشی...

حمید سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:29 ق.ظ http://www.dardonefrin.blogsky.com

میدونی اشکان جان اون دو خت رو هم سه روز با خودم کلنجار رفتم تا بنویسم
هنوز زخم اون خنجر تازست
و نمیشه ازش زیاد صحبت کرد
مرسی از اینکه به ما سر زدی ، بازم هم بیا
شاد باشی

سارا سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:48 ب.ظ http://sarah.blogsky.com

دخترم چرخ فلک قصه فراوان دارد...
بنگر خود که چه آسان سر یاران دارد...
قصه عشق نوشتند به ظاهر بر دل...
تو گذر کز بر تو هیچ به سامان دارد...
به پشتکارت حسودیم می شه... به روحی که تو ترانه هات هست... (گو اینکه حرفهای من هیچوقت وزن دار نمی شه... )
بعدا بیشتر می نویسم برات... بذار خودمو مرتب کنم...

الکس تکین سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:11 ب.ظ http://a75.blogsky.com

سلام اشکان جون خسته نباشید . نظرت در مورد تبادل لینک چیه . اگه موافق بودی بهم اطلاع بده اوکی . همیشه موفق و سربلند باشی فدات
الکس تکین

بیتا پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:41 ق.ظ http://joknameh.blogsky.com

سلام
ممنون که سرزدی
اشعار قشنگیه

بازم بیا
بای

ستاره پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:03 ب.ظ http://setareie-tanha.blogsky.com

سلام
وبلاگ جالبی دارین
ولی نظر ندادن دلیل نخوندن نیست ادم از جملات تکراری خسته میشه
وقتی احساس کنی در مورد اون مطلب حرف جدیدی واسه گفتن نداری
فقط میخونی و میری
در هر حال موفق باشی و شاد

الکس تکین جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:02 ق.ظ http://a75.blogsky.com

سلام اشکان جان ممنون عزیزم که سر زدی. به هر حال من لینکت میکنم چون نمیخوام مثل دیگرون یه رهگذر باشم . میدونی اشکان جان بزرگترین اشکال بلاگرها چیه ؟ بزرگترین اشکالشون اینه که هنوز درک نکردند همه اونا جزو یه خانواده بزرگ هستند و تو یک بلاگ زندگی میکنند. اگه اونا این رو درک کنند که چقدر به هم نزدیک هستند مطمئنا سعی در برقراری صمیمانه تری باهم میگیرند و در تمام زمینه ها به هم کمک خواهند کرد.من با اینکه ایرانی نیستم اما الان خودم رو جزی از این خانواده بزرگ و دور از هم میدونم.

هدیه چهارشنبه 26 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:15 ق.ظ

سلام. وبلاگ خوبیه ولی اگه اسم خواننده آهنگها رو هم بذارید بهتر میشه. اگه میشه لطف کنید اسم خواننده این آهنگو بهم بگید. ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد