این ترانه رو در ارتباط با اون مطلب :خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو ..که ۲ شب پیش نوشته بودم مینویسم !
اما انگیزه اصلی که باعث شد تا بنویسمش ...خوندن چند مطلب غافلگیر کننده از چند دوستی بود که اتفاقا وبلاگهاشون رو دوست دارم ولی چند پست اخیرشون رو قبول ندارم :

                      معصوم 

 آب آلوده و ماهی؟!!         چه خیال اشتباهی
 من معصوم و نترسون          از گناه بی گناهی

 من تو این آشفته بازار     گیج و سردر گم نمی شم
 من نه همرنگ زمونه       مثل این مردم نمی شم

 میون سفره شبهام       اگه نون نیست ولی نور هست
 اگه خالی شده دستام       تو چشام رنگ غرور هست

 من که آخرین لباسم       رخت  د لتنگی خاکه
  همه دار و ندارم        این دل آبی و پاکه

 فاصله بین تو تا من     قصه ای دور و درازه
 تو خودت باش و منم من       این جدایی چاره سازه .

 آب الوده و ماهی ؟؟!!       چه خیال اشتباهی 
 من معصوم و نترسون     از  . . . . . .  . . . . . . .!

  من یکی که هیچ وقت خیال ندارم از بابت نگرفتن ماهی از آب گل الود ...احساس پشیمونی کنم  هیچوقت هیچ وقت . 
واقعا امیدوارم همچون روزی به عمرم قد نده.

                                                    با تشکر از شما
نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:51 ق.ظ

مهدیـ--ـــ--ــ~~~دفتر عشق جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:54 ق.ظ http://daftareshghe.blogsky.com/

سلام خوبی؟. خوش میگذره؟.... دفتر عشق. دفتر عاشقان. آپدیت شد. و باز منتظرم. یا حق........../کسی که راهی را با عشق میپیماید هرگز راه را تنها نپیموده است
.........

سارا شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:19 ب.ظ

گاهی آدما از ترس مرگ خودکشی می کنن... گاهی از ترس نداشتن انقدر جمع می کنن که زیر داشته هاشون خم می شن... می شکنن...
کم پیدایی اشکان...

مرتضا شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:33 ب.ظ http://fanoosedaria.blogsky.com

ای کاش همه مثل تو فکر می کردن

مردیخی یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:19 ب.ظ http://girl.blogsky.com

این همه چیز تو دنیا
گیر دادی به اب گل الود؟

...این همه ادم تو دنیا
گیر دادی به ما؟
با تشکر از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد