خواهی نشوی رسوا  ؟
                 همرنگ جماعت شـو !!!!!!!!!

...  این بدترین توصیه( توهینی) هست که میشه به کسی کرد ! 
اگه جماعت بد رنگ بودند اونوقت منم باید بدرنگ بشم....
اگه جماعت صد رنگ  بلکم هزار رنگ بودند ...منم باید...؟؟
...اونم تو این روزگار خراب که با کار بستن این جمله قصار ...باید قید اون یه ذره شرافت و انسانیت باقی مونده تو بعضیا رو هم  زد.
 من همرنگ کسی نمیشم مگر اینکه به درستی این همرنگی اطمینان داشته باشم.
از رسواییشم نمیترسم.
...ما که رسوای جهانیم   غم عالم پشم است.

                           با تشکر از شما
 
                    
نظرات 2 + ارسال نظر
مريم دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:12 ب.ظ http://meslemaryam.blogsky.com

سلام. می خوام بگم مرسی. رو حرفات فکر کردم. ممنونم ازت...

سارا سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:55 ب.ظ http://sarah.blogsky.com

دقيقا اين توهينيه که هر وقت لب به شکاين وا می کنم می شنوم... چيزهايی هست که نمی شود فروختشان... اصولی هست...
گاه فکر می کنم اگر آنوقت که پابند اين اصول می شدم می شناختمشان... اگر آنوقتها امروز را می ديدم... شايد بيشتر خودم را به کوچه علی چپی، کسی می زدم...
ای بابا‌!
ولی بايد زنده ماند... بايد همه زندگی را زيبا زندگی کرد... :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد