میخوام با این ترانه     بغض غزل وا بشه
   دقیقه های بی تو      گریه سراپا بشه
   تا که نه قحطی عشق     باشه و قحط بارون
    فاصله من وتو      با گریه دریا بشه
                
             ا لتماس  . . .

  نبض لحظه رو نگه دار     نذا عشقمون بمیره
  نذا ضربه های ساعت      منو از تو پس بگیره
  عقربک های زمونه     خستگی سرش نمیشه
   نگو بر می گردی فردا    دل که باورش نمیشه
 
   دست سردت میگه انگار   داری بی خاطره می ری
   من و تاریکی رفیقیم     ماه و از شبام می گیری
   التماس عاشقونه ام     به دلت اثر نداره  
   نه پشیمونی چشمات    تو رو پیش من می یاره
  
   ساعت کهنه دیوار     هی دقیقه ها رو نشمار
   کاشکی هرگز نیاد از راه      لحظه خدا نگه دار
   ا سمون چشماتو بستی      نمی بینی داره می ره
   کاش میشد بلور اشکام      سر راهت و بگیره . . .

  .....یادم نمیاد التماس رو واسه چی یا  کی نوشتم !. . . .همین قدر میدونم که التماسچی نبودم و نیستم!
               
                                            با تشکر از شما     
نظرات 3 + ارسال نظر
منصور سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:31 ب.ظ

سلام وخسته نباشید:
من سوالی دارم.من در حال تهیه البومی هستم و میخواستم بدونم به چه صورت و با چه هزینه ای میتونیم از کارهای زیبای شما استفاده کنیم.
ممنونو سپاسگذار

mephisto سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:48 ب.ظ http://mephisto.blogsky.com

قشنگ بود و تا حدی غمگین
(ولی هستن چیزایی که هنوز ارزش التماس کردن هم دارن)

شاد باشید و موفق

غزل دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 03:34 ب.ظ http://ghazalnaame.persianblog.com

چقدر به دلم نشست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد